کارآفرینان چطور از محدودیت‌ها فرصت خلق می‌کنند

زمانی که به عنوان یک کارآفرین پا به دنیای کسب و کار می‌گذارید باید برای هر موقعیت خاصی آماده باشید. در واقع کارآفرینی در مسیرهای توسعه کسب و کار جدید می‌تواند درصد موفقیت بیشتری داشته باشد. از همین روی بسیاری از افراد کارآفرین در زمینه کاری خود همواره محدودیت‌هایی را باید پشت سر بگذارند.

وجود محدودیت و چالش‌هایی از این قبیل را نمی‌توان در مسیر کارآفرینی و توسعه کسب و کار انکار کرد. در واقع یک کارآفرین موفق باید بتواند از هر محدودیت، یک فرصت ایجاد کند.

به باور دکتر ماکان آریا پارسا، به عنوان یکی از افراد نمونه کارآفرینی در کشور، این چالش‌ها و محدودیت‌ها هستند که فرصت‌های بی نظیری را برای کسب و کارها ایجاد می‌کنند. ما در ادامه این مقاله با شما همراه هستیم تا بیشتر در این خصوص با شما به صحبت بنشینیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

ماکان آریا پارسا کارآفرین

 

کارآفرینی چیست؟

به فرآیندی که در طی آن یک کسب و کار، کار خود را آغاز می‌کند به امید سود دهی و جذب نیروی انسانی بیشتر فعالیت می‌کند کارآفرینی می‌گویند. در واقع در راه کارآفرینی علاوه بر هزینه‌های رایج راه اندازی یک کسب و کار، هزینه‌های اجتماعی و همچنین نیروی انسانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

یک کارآفرین سرمایه محدودی دارد ولی با توجه به ایده‌هایی که در خصوص کسب و کار به دست آورده است می‌تواند از همین سرمایه محدود هزینه‌های کسب و کار و نیروی انسانی را بپردازد.

تمامی‌جوامع مدرن و پیشرفته امروزی اهمیت بسیار زیادی به کارآفرینی می‌دهند و در واقع هزینه‌های بسیاری برای تربیت یک کارآفرین می‌شود. با این حال همواره بر سر راه این افراد محدودیت‌هایی وجود دارد. که مهم ترین آن‌ها عبارت اند از:

به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین محدودیت‌های موجود شناخته می‌شوند. ما در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در خصوص روند از میان راه برداشتن محدودیت‌ها و تبدیل کردن آن‌ها به فرصت با شما صحبت خواهیم داشت. پس در صورتی که به عنوان یک کارآفرین می‌خواهید محدودیت‌های بر سر راه خود را به فرصت تبدیل کنید. و به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید با ما همراه باشید.

 

خلق فرصت های کارآفرینی

 

تاثیر تبدیل محدودیت به فرصت

به گفته دکتر ماکان آریا پارسا راه پشت سر گذاشتن محدودیت‌ها و ایجاد موقعیت‌های جدید تا حد بسیار زیادی بسته به نوع نظر شما باید تعیین شود. این در حالی است که شناخت روش‌های دور زدن محدودیت‌ها دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد.

دکتر ماکان آریا پارسا در این زمینه قبلا مطالعات و تحقیقات بسیار زیادی داشته است، از این رو ایشان و روش‌های قابل پیاده سازی این روش‌ها در کشور را پیدا کرده است. پس به عنوان یک منتور یا شخصی که بتواند در مسیر مدیریت کسب و کار به شما کمک کند شناخته می‌شود.

دوره‌هایی که وی برای کارآفرینی برگزار کرده و در آن‌ها به بررسی موضوعات می‌پردازد بهترین گزینه برای یادگیری هرچه بیشتر تبدیل محدودیت‌ها به فرصت‌ها شناخته می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در این دوره‌ها به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنید.

 

خلق فرصت از محدودیت ها

 

مهم ترین ویژگی‌های یک فرد برای از بین بردن محدودیت‌ها

اشخاصی که به عنوان یک کارآفرین شناخته می‌شوند باید بتوانند ویژگی‌های شخصیتی و فردی خود را تقویت کنند. در واقع تقویت این ویژگی‌ها در کنار افزایش اعتماد به نفس، نقش بسیار مهمی‌در از بین بردن محدودیت‌ها خواهد داشت.

پس در صورتی که احساس می‌کنید ضعف مدیریتی، شخصیتی یا نداشتن اعتماد به نفس باعث شده است تا نتوانید محدودیت‌ها را از بین ببرید، می‌توانید در دوره‌های دکتر آریا پارسا شرکت کرده و به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید.

کتاب‌ها و دوره‌های دکتر آریا پارسا امروزه به کمک تمامی‌کارآفرینان آمده است. علاوه بر ارائه راهکار برای از بین بردن اعتماد به نفس شما می‌توانید با مطالعه کتاب‌ها و شرکت در دوره‌ها، در صورتی که احساس می‌کنید اعتماد به نفس بسیار زیادی دارید نیز آن را مدیریت کرده و در روند بهبود کسب و کار خود آن را به کار گیرید. در تمامی‌این مراحل، دکتر آریا پارسا با شما همراه است تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

 

سخن پایانی

در دنیای امروز ارزش کارآفرینی بسیار بالاست و موفق ترین افراد جامعه را کارآفرینان تشکیل می‌دهند. از این رو می‌توان گفت که شما هم می‌توانید با شرکت در دوره‌های دکتر ماکان آریا پارسا خود را برای کارآفرینی آماده کنید.

به خصوص پشت سر گذاشتن محدودیت‌ها و تبدیل کردن آن‌ها به فرصت‌های جدید را می‌توان از مهم ترین ویژگی‌های این دوره‌ها دانست. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص کارآفرینی و روش‌های تبدیل محدودیت به فرصت در این حوزه را در اختیار شما قرار دهیم.

 

سوالات متداول

در این مسیر ممکن است برای شما سوالاتی پیش آید که کمی گمراه شوید، در ابتدا قصد داریم به برخی از این سوالات پر تکرار پاسخ دهیم تا به اهمیت مطالعه این مقاله بیشتر واقف شوید.

1. آیا کارآفرینی بدون محدودیت وجود دارد؟

خیر. در واقع بخش بسیار مهمی از کارآفرینی را محدودیت و شیوه‌های تبدیل آن به موقعیت تشکیل می‌دهد.

2. بهترین روش برای تبدیل محدودیت به فرصت در زمینه کارآفرینی چیست؟

در این خصوص باید هر کسب و کار بر اساس موضوعات و اهدافی که دارد، بهترین روش را در پیش بگیرد تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

3. آیا کمک گرفتن از افراد در مسیر تبدیل محدودیت به فرصت می‌تواند در نهایت عملکرد بهتری داشته باشد؟

بله. در واقع شرکت در دوره‌های ارائه شده از سوی دکتر ماکان آریا پارسا در این خصوص می‌تواند به شما کمک شایانی نماید.

4. کار آفرین کیست و چگونه باید رفتار کند؟

کارآفرین شخصی است که توان ریسک پذیری بسیار بالایی دارد. باید با بازار کسب و کار خود و محیط‌های توسعه آن آشنایی داشته باشد. این مهم نیست که فرد در شروع راه چقدر اندوخته مالی داشته باشد. این مهم است که کارآفرین بتواند از ایده‌های به روز خود استفاده کرده و میزان سرمایه خود را رشد دهد.

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها