رویدادهای مثبت در روز جهانی استاندارد 2013

روز جهانی استاندارد در 14 اکتبر که هر ساله این روز جشن گرفته می شود، به مناسبت تلاش بسیاری از کارشناسان  است که در تمام جهان در سازمان های ISO-IEC-ITU می باشند و برای توسعه استانداردهای بین المللی داوطلبانه همکاری می نمایند، تا نتیجه آن را در تهسیل تجارت ، نشر دانش و پیشرفت فناورانه ببینند و به آن دست یابند.

استانداردهای بین المللی جز کارشناسان بزرگ جهان در قسمت های مختلف صنعتی از بهره وری تا حمل و نقل ، سیستم های مدیریت ، تغییرات اقلیمی ، خدمات و درمان ، ایمنی و فناوری اطلاعات است. همه آن ها به صورت داوطلبانه دانش خود را در اختیار منافع عموم می گذارند تا استانداردهای را  بهبود ببخشند که علاوه بر سهیم بودن همه کشورها در نو آوری یک چارچوب بخش تجارت ، دولت و جامعه  را برای تغییرات خوب آماده نمایند.

ایزو استاندارد

کنسرسیوم بین المللی برق ICE سازمان بین المللی استاندارد ISO اتحادیه جهانی مخابرات ITU این سه بخش بزرگ و استاندارد ساز در دنیا تحت عنوان همکاری های جهانی استاندارد یا WSC متعهد به همکاری با یکدیگر شده اند. به همین دلیل هر ساله روسای این سازمان  ها عنوان مشترکی که متشکل از روز جهانی استاندارد در آن سال می باشد را انتشار داده است.

نظرات و دیدگاه ها