میثم شکری ساز

میثم شکری ساز، یکی از کارآفرینان بنام و مطرح سال های گذشته است که به واسطه مشاغل و کسب و کارهایی که راه اندازی نموده است توانسته بخشی از معضل بیکاری در جامعه ایران را برطرف کند. در ادامه قصد داریم، درباره دستاوردهای میثم شکری ساز، رازهای موفقیت، دوره‌های آموزشی و جوایز و افتخارات ایشان با جزئیات بیشتری، صحبت کنیم.

فهرست مطالب

دستاوردهای میثم شکری ساز

دکتر [میثم شکری ساز] به عنوان یک کارآفرین موفق در حوزه مدیریت و آموزش را می‌توان یک الگو برای جوانانی قرار داد که دائما منتظر هستند، مسئولین و جامعه مسیر را برای موفقیت‌شان هموار کنند. مسیر موفقیت که همواره پرپیچ و خم بوده است. میثم شکری ساز که در اوج جوانی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد، با تیکه بر توانایی‌های خود و البته تلاش‌های شبانه روزی به جایگاه امروزی رسیده است. اما دستاوردهای میثم شکری ساز چه بوده است؟

میثم شکری ساز، توانست یکی از بزرگ‌ترین موسسات آموزش مجازی ایران را تاسیس کند و لطف بزرگی به آموزش جوانان کند. از آنجایی که ایشان اهمیت زیادی به یادگیری می‌دهند و بارها در سخنرانی‌های شان عنوان کرده‌اند که برای رشد و پیشرفت هیچ وقت نباید دست از فراگیری برداشت، این موسسه را نیز با همین هدف تاسیس کردند.

 به جرات می‌توان گفت، کمتر کسی در سال‌های اخیر به اهمیت آموزش مجازی به اندازه ایشان پی برده است. البته مهم‌تر از همه ایشان ایده‌های خود را نیز به سرعت و البته با برنامه ریزی دقیق، اجرایی کرد. همین موضوع باعث شد، او پس از چند سال تلاش به موفقیت بزرگی در این حوزه دست پیدا کند.

اهمیت راه‌اندازی آموزش مجازی را این روزها که بسیاری از جوانان به دنبال کسب مهارت‌های به روز و نو هستند بیشتر می‌توانیم درک کنیم. خصوصا در مدت اخیر که موضوع همه گیری بیماری کرونا، یکی از بزرگ‌ترین موانع برگزاری کلاس‌های حضوری بوده است.

 

دکتر میثم شکری ساز، کارآفرین برتر

 

ویدئوهای میثم شکری ساز

میثم شکری ساز، همیشه سعی کرده است آموزه‌های خود را در اختیار جوانان جویای نام و موفقیت قرار دهد. به همین منظور در دوره‌ای که افراد متاسفانه کمتر کتاب می‌خوانند و بیشتر در شبکه‌های اجتماعی، ویدئوها و پست‌های سلبریتی‌ها و افراد موفق را دنبال می‌کنند، تصمیم گرفت دغدغه‌هایش را در قالب کلیپ‌های جذاب و آموزنده منتشر کند.

ایشان معمولا در بطن جامعه و دغدغه‌های جوانان حضور دارند و سعی می‌کنند با درک جوانان قدمی مثبت در رفع دغدغه‌های شان بردارند. به طور مثال در موارد اخیر، به‌عنوان یک شهروند اصفهانی، سعی کردند نگاه مدیریتی و جامعه شناختی خود را در خصوص مشکلات زاینده رود به گوش مسئولین برساند.

علاوه بر موضوع زاینده رود،  موضوع بیت کوین که این روزها در بین جوانان حسابی باب شده است نیز، از مباحثی است که دکتر میثم شکری ساز در کلیپ‌های اخیر خود در صفحات اجتماعی‌ش منتشر کرده است.

با نگاهی به صفحه آپارات ایشان قطعا می‌توانید موضوعات آموزشی و البته انگیزشی زیادی ببینید و از آن‌ها در مسیر موفقیت تان استفاده کنید. در کنار ویدئوهای اجتماعی، در این صفحه موضوعات متنوعی در خصوص کارآفرینی، موفقیت، هدف گذاری و بازاریابی و فروش از زبان ایشان منتشر شده است.

 

25 راز موفقیت میثم شکری ساز

یکی از دوره‌های ارزشمند [میثم شکری ساز]، دوره 25 راز موفقیت است. در این دوره با 25 نکته طلایی به راحتی می‌توانید مسیر موفقیت خود را هموار کنید. درواقع این 25 راز، حاصل سال‌ها تلاش و تجربه ایشان است.

در این دوره، به عنوان مثال اولین راز موفقیت این است که مسئولیت زندگی خود را بپذیرید. از نظر ایشان مسئولیت پذیری، اولین رمز موفقیت است. بر اساس نظر ایشان اولین و مهم‌ترین گام در مسیر رسیدن به اهداف‌مان باید این باشد که به جای غر زدن از عوامل بیرونی، باید مشکلات را از درون خودمان حل کنیم و به تعبیری، مسئولیت هرآنچه در زندگی‌مان رخ می‌دهد را بپذیریم.

میثم شکری ساز بر این باور است که هر اتفاقی که در زندگی ما رخ می‌دهد از اصل نود/ده پیروی می‌کند. یعنی 90% آن به خاطر خودماست و تنها 10% قضیه از کنترل ما خارج است.

از دیگر رازهای موفقیت ایشان، باید به هدف گذاری اشاره کنیم. موضوع هدف گذاری آنقدر برای میثم شکری ساز اهمیت دارد که علاوه بر اینکه یکی از رازهای، 25 تایی موفقیت را شامل می‌شود، بلکه یک دوره آموزشی مجزا هم برای آن برگزار کرده است.

 

برترین دوره های [میثم شکری ساز]

از آنجایی که دکتر میثم شکری ساز اهمیت زیادی به علم آموزی و البته ترویج دانش خود دارند، دوره‌های کاربردی زیادی را نیز برگزار کرده اند. ایشان سعی کرده‌اند در این دوره‌ها، علاوه براینکه به دانش جوانان بیافزایند، با ایجاد انگیزه در آن‌ها، ثابت کنند برای موفقیت همیشه نباید همه چیز مهیا باشد.

همانطور که در بخش بالا هم اشاره کردیم، میثم شکری ساز دوره 25 راز موفقیت را به همین منظور برگزار کردند. در این دوره ایشان از رازهایی برای موفقیت شما پرده برمی‌دارد، که تا قبل از این شاید هرگز به آن توجه نکرده بودید.

برای مثال ایشان توصیه می‌کند برای دستیابی سریع‌تر به اهداف‌تان به جای اینکه خودتان مسیرهای مختلف را امتحان کنید و با آزمون و خطا به نتیجه برسید، رد پای موفقیت را در دیگر افرادی که اهداف‌شان به شما نزدیک است، دنبال کنید.

از دیگر دوره‌های موثر میثم شکری ساز باید به کلاس «هدف گذاری» اشاره کرد. در این دوره اصول دقیق یک هدف گذاری را خواهید آموخت و با معجزه این کار آشنا می‌شوید و اگر تمامی اصول آن را رعایت کنید، قطعا به اهداف‌‌تان می‌رسید.

از آنجایی که دکتر میثم شکری ساز در حوزه مدیریت و بازاریابی تخصص ویژه‌ای دارد، دوره‌های سطح بالایی نیز در این حوزه برگزار کرده است. از جمله آن‌ها می‌توانیم به کلاس «تسخیر قلب مشتری» که در آن به رازهای جذب مشتری پرداخته می‌شود، اشاره کنیم. با شرکت در این دوره، در حوزه بازاریابی و فروش افق‌های جدیدی برای شما باز خواهد شد.

 

دستاوردهای علمی میثم شکری ساز

میثم شکری ساز اهمیت زیادی به توسعه علم و دانش خود می‌دهد، پس جای تعجب هم ندارد که لیست دستاوردهای علمی‌شان طولانی باشد. به‌همین دلیل ما برای اینکه مطالعه آن از حوصله شما خارج نشود تنها به ذکر چند مورد بسنده کرده‌ایم.

 

میثم شکری ساز

 

جوایز میثم شکری ساز

واضح است که فردی مانند دکتر [میثم شکری ساز]، با چنین دستاوردهای علمی و کسب موفقیت‌های این چنینی استحقاق دریافت جوایز و تندیس‌های مختلف دارد.

در ضمن ایشان به‌عنوان کارآفرین برتر و نمونه کشور هم توانسته طرح‌های مختلفی را اجرایی کند. در ادامه می‌توانید افتخارات ایشان را به صورت لیست مشاهده کنید:

 

کارآفرین میثم شکری ساز

 

مطالعه اصلی ترین رمز موفقیت میثم شکری ساز

وقتی صحبت از پیشرفت و توسعه فردی می‌شود، اولین و مهم‌ترین فاکتوری که باید در نظر بگیرید، مطالعه است. دکتر میثم شکری ساز نیز کاملا این موضوع را درک کرده است و کتاب خوانی و مطالعه را اصل اول موفقیت خود می‌داند. ویکتور هوگو جمله معروفی دارد که می‌گوید: خوشبخت کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد: یا کتاب‌های خوب دارد یا دوستانی که اهل کتاب هستند.

پس نه تنها باید روحیه مطالعه را در خودتان پرورش دهید، لازم است دوستان و اطرافیان تان را هم از میان افرادی که اهل مطالعه هستند، انتخاب کنید. میثم شکری ساز هم مانند بسیاری از افراد موفق بر این باور است که کیفیت زندگی هر کسی در گرو کتاب‌هایی است که می‌خواند. در نتیجه ضروری است برای موفقیت خود در هر حوزه‌ای و برای رسیدن به هر هدفی که دارید، موضوع مطالعه را جدی بگیرید.

 

کتاب‌هایی که از میثم شکری ساز ترجمه و تالیف شده است

در تکمیل صحبت‌های بالا، لازم است اشاره کنیم که دکتر میثم شکری ساز به دلیل علاقه زیادش به کتاب و کتابخوانی، کتب مختلفی را هم در حوزه‌های مورد علاقه‌‌ش تالیف و ترجمه کرده است. ایشان هم به موضوعات مدیریتی علاقه خاصی دارد و هم موضوعات روانشناسی.

برای مثال در حوزه روانشناسی کتاب توهم باهوشی نوشته دیوید مکرینی از جمله کتاب‌های معروف و پر فروش ترجمه شده توسط ایشان است. مطالعه این کتاب و حتما به شما توصیه می‌کنیم، چراکه افق‌های جدیدی در زندگی‌تان روشن خواهد شد.

از دیگر کتاب‌هایی که ایشان تالیف و ترجمه کرده‌اند می‌توانیم به کتاب‌های زیر اشاره کنیم:

برای مشاهده لیست کامل کتاب ها و خرید آنلاین، کـلیـک کنید.

 

می‌خواهید  کمتر شکست بخورید؟  به این توصیه‌‍های میثم شکری ساز عمل کنید

کارآفرینان تجربه‌هایی دارند که افراد معمولی ندارند. این توصیه‌های میثم شکری ساز از مسیر کارآفرینی‌اش را بخوانید تا احتمال شکست خوردنتان کمتر شود

  1. کمال‌گرا نباشید. کمال‌گرایی دشمن موفقیت است. شروع کنید و ادامه دهید. مسیر روشن خواهد شد
  2. تنها و اجتماع گریز نباشید. ارتباطات نقش مهمی در میزان موفقیت بازی می‌کند
  3. خودتان را نبازید. از شکست‌ها درس بگیرید و تجربه کسب کنید. تجربه، هزینه‌ای است که باید برای موفقیت بپردازید
  4. در نقطه امنیت خود نمانید. در نقطه آسایش، هیچ موفقی در انتظارتان نخواهد بود.
  5. به دنبال خوشحال کردن همه نباشید. راضی کردن همه، غیرممکن است!
  6. انتظارات سخت و غیرممکن نداشته باشید. انتظارات و اهدافتان را واقع‌بینانه انتخاب کنید.
  7. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. مقایسه باعث کاهش انگیزه می‌شود.
  8. جدی نباشید. کمی ماجراجویی و شیطنت به کارهایتان اضافه کنید تا از خشکی خارج شود
  9. مسئولیت همه کارها را به تنهایی قبول نکنید. برون‌سپاری و تیم سازی را یاد بگیرید
  10. ساعت کاری داشته باشید. ساعت کاریتان را منعطف کنید

 

سخن پایانی

در این نوشته سعی کردیم مروری داشته باشیم بر زندگینامه و سوابق تحصیلی و کاری میثم شکری ساز. اگر شما نیز قصد دارید قدم در راه موفقیت بگذارید، باید مسیر موفقیت افرادی چون ایشان را دنبال کنید.

به خاطر داشته باشید، موفقیت یک شبه به دست نمی‌آید و راحت و بدون چالش هم نیست! برای اینکه به جایگاه افرادی مانند دکتر میثم شکری ساز برسید، لازم است خود را برای شکست، موانع متعدد، چالش‌ها و هر گونه مشکل و سختی دیگر آماده کنید.

 

سوالات متداول

1- اولین موفقیت دکتر میثم شکری ساز، در چه حوزه ای بود؟

میثم شکری ساز، مسیر موفقیت‌ش را با راه‌انداری موسسه آموزش مجازی آغاز کرد و در این حوزه به موفقیت بزرگی رسید.

 

2- راهکار میثم شکری ساز برای درک معضلات اجتماعی چه بوده است؟

ایشان برای اینکه با معضلات جامعه و جوانان همراه شود، تلاش کرده با انتشار کلیپ‌های جالب و آموزنده در شبکه‌های اجتماعی نظرات مدیریتی خود را نسبت به موضوعات مختلف، ارائه کند.

 

3- از دوره های ارزشمند میثم شکری ساز، کدام موارد را می‌توان نام برد؟

دکتر میثم شکری ساز، دوره‌های متنوعی برگزار کرده که برترین آنها را می‌توان 25 راز موفقیت، هدف‌گذاری برای موفقیت و تسخیر قلب مشتری نام برد.

 

4- افتخارات و جوایز میثم شکری ساز چه بوده است؟

میثم شکری ساز نه تنها به عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب شده است بلکه در سال 96 هم مدیر برتر فناوری اطلاعات معرفی شد. البته این تنها دو مورد از افتخارات ایشان است!

نظرات و دیدگاه ها

ندا م.م
هرکسی که توی دوران کرونا ضرر نکرد، از خلاقیت و هوش اقتصادی بالایی برخوردار بوده. درست مثل آقای میثم شکری ساز
ahmadreza
یکی از دوستام توی کلاس 25 راز موفقیت دکتر شکری ساز شرکت کرده بودن. خیلی خوب بوده
negar
چندتا از کلیپ های دکتر شکری ساز رو توی یوتوب دیدم درباره موفقیت وکارافرینی صحبت میکرد. مطالب جالبی رو میگفتن
بردیا
دکتر میثم شکری ساز رو توی یه همایش کارآفرینی دیدم اگه اشتباه نکنم. شخصیت جالبی دارن
اکبر
چه جالب که آقای میثم شکری ساز با سن کم اینقدر موفق هستند
متوهم
من کتاب توهم باهوشی رو با ترجمه دکتر میثم شکری ساز خوندم، واقعا کتاب فوق العاده ای بود. اصلا نگاه شما را به همه اتفاق های اطراف تون تغییر میده.
کارشناس

سلام. خوشحالیم که چنین کتاب ارزشمندی را مطالعه کردید و راضی بودید.

booklover
کتاب های ایشون و کجا میتونیم تهیه کنیم؟
کارشناس

از طریق وب سایت رسمی دکتر میثم شکری ساز به آدرس زیر می‌تونید کتاب‌هاشون و تهیه کنید.

https://shekarisaz.com/ 

وحید
خیلی جالبه که ایشون سال ها پیش موضوع آموزش مجازی را انقدر جدی گرفتند. واقعا پیش بینی درستی کردن
کارشناس

ممنون از نظر شما. بله جدا این تصمیم گیری هوشمندانه بوده است.