ایزو کسب و کار اشتراکی

  • کد : BS 11000
  • قیمت : ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت سفارش و دریافت خدمات

BS 11000 استاندارد کسب وکار اشتراکی چیست؟
BS 11000 به شما اجازه می دهد تا با موفقیت همکاری کنید. این استاندارد رویکردهای مختلفی را به کار مشارکتی نشان می دهد که در کسب و کارهای هر اندازه و بخش ها موفق بوده اند. BS 11000 به شما نشان می دهد چگونه از خطاهای شناخته شده ارتباط ضعیف با تعیین نقش ها استفاده کنیدو ایجاد مشارکتی که باعث افزودن ارزش و اعتبار به کسب و کار شما میشود. این استاندارد از بروز اشتباه در کار مشارکتی با سرمایه گذاری در روابط مشترک کسب و کار کمک می کند . کار مشترک می تواند سبب کسب و کار بزرگ باشد. این استاندارد به شما امکان دسترسی به خدمات بیشتر، فرصت های بیشتر کاری و منابع لازم برای رقابت برای قراردادهای بزرگتر را میدهد BS 11000.به شما نشان می دهد که چگونه مشکلات شناخته شده از ارتباطات ضعیف را از بین ببرید. این نیز تعریف نقش ها و مسئولیت ها و پشتیبانی از تصمیم مشترک است- ایجاد مشارکت با ارزش تر از کسب و کار شما است.
مزایای استفاده از استاندارد کسب وکار اشتراکی چیست؟
-همکاری موفقیت آمیز شما با شرکای منتخب
-ایجاد یک کار مشترک بی طرف برای سود متقابل با شرکای کسب و کار
-تعریف نقش ها و مسئولیت ها در جهت بهبود فرایند تصمیم گیری
-تعیین هزینه اشتراک، خطرات، منابع و مسئولیت
-فرصت های آموزش گسترده تر برای کارکنان
-ایجاد روابط بهتر که منجر به نتایج سریعتر میشود
هر شرکت خواستار  افزایش رقابت و عملکرد است و در عین حال تمایل به ارائه ارزش افزوده برای مشتریان دارد. BS 11000 به سازمان ها در درست انجام دادن این خواسته با به اشتراک گذاشتن دانش، مهارت و منابع برای رسیدن به اهداف متقابل و ارائه سطح جدید و بالاتر از ارزش کمک می کند.شرکت هایی که با هم کار می کنند از شرکت هایی که مستقل کار می کنند سود بیشتری کسب می کنند. BS 11000 چارچوبی برای روابط کسب و کار مشترک، کمک به توسعه شرکت و مدیریت تعاملات با سایر شرکت های دیگر جهت کسب سود حداکثر فراهم می کند. BS 11000 برای از بین بردن مشکلات شناخته شده در ارتباط ضعیف با تعریف نقش ها و مسئولیت ها کمک می کند. و همچنین در بدست آوردن فرصت های بیشتر برای برنده شدن و منابع برای رقابت در قراردادهای بزرگتر و دسترسی به خدمات بیشتر کمک می کند.

اگر شما مایل به دستیابی به اهداف زیر باشید،  باید از استاندارد کسب وکار اشتراکی ستفاده کنید:
•    موفق به ارائه پروژه هایی می شویم که برای دستیابی به موفقیت به چندین حزب تکیه می کنند
•    ایجاد روابط بلندمدت که یک اکوسیستم منابع، مهارت و اشتراک شایستگی را ایجاد می کنند
•    مدیریت خطرات مربوط به ورود به روابط
•    بهبود و نشان دادن مدیریت و تحویل قرارداد. دسترسی به فرصت های کسب و کار جدید در زنجیره های عمده عرضه

بخش های تشکیل دهنده استاندارد کسب وکار اشتراکی چیست؟
BS 11000 / ISO 44001 شامل یک رویکرد ساختار یافته برای به اشتراک گذاشتن منابع، تجربه و مهارت های پشتیبانی شده توسط یک روش برای ایجاد، تحویل و خروج از روابط است. این استاندارد به عناصر اصلی زیر تقسیم می شود:

•    ارزیابی شرکت شما - درک آمادگی در سطح فرهنگی و ساختاری برای دستیابی به یک رویکرد روابط مشارکتی
•    ارزیابی و انتخاب رابطه - فرایندی است که شرکت در نظر دارد با آن رابطه داشته باشد. در مواردی که شرایط سخت می باشد، چگونگی آماده سازی برای کار با شرکت ها را ایجاد می کند.
•    مدیریت روابط - نظارت و بهبود روابط با تمام احزاب.
•    خروج از روابط - چگونگی پایان دادن به رابطه را مشخص کنید. تضمین پیوستگی برای کسب و کار شما و برنامه ریزی برای اطمینان از برقراری ارتباط و اجرای خروجی ارتباطی، نتایج کلیدی را تضعیف نمی کند.