موفقیت یک شبه ای وجود ندارد

فهرست مطالب

موفقیت، کلمه‌ای است که می‌تواند به اندازه 7 میلیارد انسان تعریف داشته باشد! درواقع هر شخص در بازه‌ای زمانی از زندگی خود موفقیت را در مفهومی‌خاص می‌داند. دانشجو در موفقیت تحصیلی و فارغ التحصیل شدن می‌داند. سرباز، پایان دوره سربازی و دریافت کارت پایان خدمت را موفقیت می‌داند و شخصی که به تازگی وارد بازار کار شده است، موفقیت را در رسیدن به اهدافی می‌داند که در ابتدای راه مشخص کرده است.

با این وجود می‌توان گفت که هر شخص رسیدن به هدف خود را موفقیت می‌داند. اما آیا رسیدن به موفقیت به صورت یک شبه امکان پذیر است؟ این نکته ای است که پاسخ دادن به آن دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا نظر دکتر میثم شکری ساز، فرد کارآفرین موفق ایرانی را در این خصوص جویا شویم.

 

مسیر موفقیت

 

موفقیت چیست؟

یکی از جامع‌ترین سوالاتی که در حوزه مشاغل و همچنین زندگی شخصی می‌توان پرسید آن است که موفقیت چیست؟ همانطور که گفته شد هر شخص بر اساس شرایطی که در زندگی شخصی خود دارد می‌تواند جویای موفقیت باشد. برای مثال شخصی که علاقمند به داشتن یک کسب و کار بزرگ در کلاس جهانی است، تعریفی خاص نسبت به شخصی دارد که موفقیت را فعالیت در دستگاه دولتی می‌داند از موفقیت دارد.

پس می‌توان گفت که برای تعریف موفقیت باید یک متغیر به نام هدف داشته باشیم. هدف چیست؟ نقطه‌ای که شخص از لحاظ شخصی به تعالی خواهد رسید. عارف در لحظه‌ای به موفقیت می‌رسد که خود را زنده به عشق می‌بیند و دانشمند زمانی به موفقیت می‌رسد که توانسته است یک مسئله مهم علمی را حل کند. زنده شدن به عشق هدف عارف است و حل کردن مسئله علمی هدف دانشمند است.

با این‌وجود می‌توان گفت که مسیر موفقیت اگرچه برای هر شخص یکسان نیست ولی نیاز به تلاشی شبانه روزی دارد. در واقع این تلاش و اعمال کردن آن در مسیر درست در نهایت به موفقیت خواهد رسید. دکتر میثم شکری ساز در این مسیر همراه شماست تا به شما مراحلی را معرفی کند که در نهایت شخص را به موفقیت می‌رساند.

دوره‌هایی که از سوی ایشان برگزار می‌شود، شعاری بسیار مهم دارد که در نفی رسیدن به موفقیت به صورت یک شبه است. درواقع ایشان همواره در دوره‌ها می‌گویند که شکست و عقب نشینی بخشی از برنامه ما برای رسیدن به موفقیت است. در این خصوص در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری را بیان خواهیم کرد.

 

موفقیت یک شبه امکان پذیر است؟

 

مرحله بندی رسیدن به موفقیت

انسان کمال‌گراست و رسیدن به کمال به صورت یک شبه واقع نمی‌شود. فرد باید در همه زمینه‌ها بتواند هدف‌گذاری داشته باشد و از آن مهم تر شخص باید بتواند استراتژی مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت را تدوین کند.

به این کار مرحله‌بندی رسیدن به موفقیت گفته می‌شود که از نظر دکتر میثم شکری ساز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همانطور که در بخش‌های گذشته معرفی شد، هر شخص باید مسیر مشخصی را برای رسیدن به موفقیت طی کند و در این مسیر باید از رهنمود‌های مورد نیاز استفاده داشته باشد.

دکتر میثم شکری ساز خود با سوابق اجرایی و رزومه تحصیلی که دارد می‌تواند در این مسیر به شخص کمک کند تا در نهایت به موفقیت دست پیدا کند. البته پیش نیاز استفاده از رهنمود‌های دکتر شکری ساز را می‌توان قبول کردن مسئله عدم رسیدن به موفقیت به صورت یک شبه دانست.

برای این که بتوانیم بیشتر در خصوص دکتر شکری ساز، سوابق اجرایی و تحصیلی ایشان با شما صحبت کنیم، در ادامه با شما همراه خواهیم بود و اطلاعات بیشتری را در مورد دکتر میثم شکری ساز در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

دکتر میثم شکری ساز کیست و چطور می‌تواند در رسیدن به موفقیت به ما کمک کند؟

دکتر میثم شکری ساز، متولد سال 1365 و یکی از بزرگترین کارآفرینان کشور به شمار می‌رود. تحصیلات عالیه ایشان در مقطع کارشناسی ارشد، رشته MBA و در دکترا، مدیریت با گرایش کارآفرینی است. از مهم‌ترین سوابق اجرایی که در رزومه ایشان وجود دارد می‌توان به راه اندازی کسب و کارهای مختلف و همچنین ارائه مشاوره در دستگاه‌های دولتی اشاره نمود.

همین مسئله باعث شده است تا ایشان به عنوان یک الگو برای جوان ایرانی شناخته شود و ایشان همواره علم خود را در زمینه‌های مختلف با دیگران در زمینه رسیدن به موفقیت به اشتراک گذاشته‌اند. کسب استاندارد ISO 9001:2000 از سوی DNV هلند و چاپ بیش از 20 جلد کتاب را می‌توان از دیگر ویژگی‌هایی دانست که باعث می‌شود ایشان به عنوان یکی از افراد بسیار موفق شناخته شوند.

اما چطور می‌توانیم برای مرحله بندی رسیدن به موفقیت از دکتر میثم شکری ساز کمک بگیریم؟ با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. دکتر میثم شکری ساز برای اشخاصی که واقعا علاقمند به تلاش برای رسیدن به موفقیت هستند، دوره‌های جامعی را در زمینه‌های مختلف برگزار کرده است.

رشد فردی، توسعه کسب و کار و بازاریابی در کنار دوره‌های آموزشی که برای علاقمندان به کارآفرینی ایجاد کرده‌اند باعث می‌شود که ایشان بتوانند در مسیر رسیدن به موفقیت همواره نقش بسیار مهمی را برای کسانی داشته باشند که از رهنمود‌های ایشان استفاده می‌کنند.

نباید از یاد برد که ایشان همچنین کتاب‌هایی را برای رسیدن به موفقیت و از بین بردن توهمات ذهنی که باعث می‌شود شخص از موفقیت دور بماند تالیف کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده اند. تمامی‌این رهنمود‌ها در دوره‌ها و کتاب‌های ایشان در دسترس بوده و با توجه به جامعیت و ارائه محتوای استاندارد آموزشی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اشخاص در تمامی زمینه‌ها بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند.

 

موفقیت های میثم شکری ساز

 

سخن پایانی

راه موفقیت یک شبه نیست و این مسئله از سوی بسیاری از افراد موفق تکرار می‌شود. تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید در چه زمینه ای به موفقیت دست پیدا کنید. مهم آن است که در راه رسیدن به خواسته‌های خود تلاش کرده و برای اهداف خود در زندگی ارزش قائل باشید.

از سوی دیگر نباید از یاد برد که دوره‌های دکتر میثم شکری ساز می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد تا در نهایت به موفقیت دست پیدا کنید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا علاوه بر بررسی فرضیه رسیدن یک شبه به موفقیت، اطلاعاتی را در خصوص تعریف موفقیت و رهنمود‌های دکتر میثم شکری ساز در این مسیر را برای شما بیان کنیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

 

سوالات متداول

1.آیا می‌توانیم به موفقیت زودهنگام (یک شبه) دست پیدا کنیم؟

بر اساس تجربیات و کمال‌گرایی انسان می‌توان گفت که انسان در هیچ حوزه ای نمی‌تواند موفقیت یک شبه داشته باشد. مرحله بندی و هدف‌گذاری باعث می‌شود که انسان بتواند واقع‌گرایانه‌تر به مسئله رسیدن به موفقیت نگاه داشته باشد.

 

2. چطور می‌توانم برنامه‌ای مدون برای رسیدن به موفقیت داشته باشم؟

دکتر میثم شکری ساز در این خصوص ارائه رهنمود‌های بسیار مفیدی را انجام داده است و افراد می‌توانند با استفاده از این رهنمود‌ها به موفقیت دست پیدا کنند.

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها