دوره های ماکان آریا پارسا

آموزش و یادگیری بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان ها است. انسان از زمان آغاز آفرینش به خاطر ذات جویشگری که دارد به دنبال کشف قله های بکر و دست نیافتنی است. با گذشت سال ها از عمر تاریخی بشر و پیشرفته تکنولوژی در تمامی عرصه های زندگی، یادگیری و آموزش بخش های جدایی ناپذیر فرهنگ و زیست انسان ها شده است. امروزه با توجه به گستردگی اطلاعات و فوران دانش در همه زوایای زندگی آموزش و یادگیری پایه و اصل حیاتی زندگی انسان ها به شما می رود.

البته ناگفته نماند، یادگیری خوب به این بستگی دارد که  شما مدرس توانمند و متخصصی داشته باشید و این مدرس شوق یادگیری و آموزش را در وجودتان بیدار کند. هنگامی را به یاد بیاورید که در کلاس امیدوار بودیم استاد یا معلم ما را صدا نکند. ترس ما از غلط جواب دادن و احمق به نظر رسیدن در مقابل همکلاسی ها، یک بازدارنده قوی برای بالا بردن دست هایمان و داوطلب شدن بود. اکنون باید تا به حال در زمینه خاصی توان و مهارت کافی را نداشته اید دست به کار شوید و در میان هزاران هزار مهرت و تخصصی که در این وجود دارد یکی از آنها را برگزینید و برای یادگیری آن تلاش کنید. البته استاد و راهنمای خوب برای فراگرفتن تخصص خود را فراموش نکنید.

اساتید و مربیان بی شماری در حال حاضر آموزش های زیادی را در زمینه های بازاریابی، فروش، مدیرت و فنون مذاکره ارائه می دهند. اما برخی از این افراد واقعا مهارت های کافی و لازم را برای انتقال تخصص مورد نظر را ندارند و دانش پذیر را در میان راه با انواع سوال و ابهام تنها می گذارند. از طرفی شما در انتخاب مربی برای یادگیری باید سوابق کاری و تحصیلی فرد را بررسی کنید. دکتر ماکان آریا پارسا یکی از برگزار کننده های مطرح دوره های آموزشی در ایران است که علاوه بر داشتن تحصیلات آکادمیک مرتبط در زمینه های گوناگونی دارای سوابق متعدد است. در ادامه این مطلب ضمن اینکه متوجه می شوید ماکان آریا پارسا کیست، دوره های ماکان آریا پارسا را به شما معرفی می کنیم.

ماکان آریا پارسا کیست؟

دکتر ماکان آریا پارسا یک فرد توانمند در تمامی عرصه های زندگی است. او که در فروردین ماه 1365 متولد شده، دوران جوانی پرباری داشته است. ماکان آریا پارسا در سال 1396 به عنوان کارآفرین برتر کشور و همچنین مدیر شایسته فناوری اطلاعات شناخته شد.

او که در زمینه های فعالیتش همواره خوش درخشیده است، مدیرعامل چندین مجموعه، مدرسی بی نظیر و انسان ساز نیز می باشد. آقای آریا پارسا دارنده دکترای کارآفرینی از دانشگاه آراد اسلامی و کارشناسی مدیریت MBA از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیر کبیر تهران و کارشناسی مهندسی صنایع است.

ماکان آریا پارسا کیست

دوره های ماکان آریا پارسا

روش های آموشی ماکان آریا پارسا بسیار استراتژیک و بر پایه های اطلاعات علمی و تجربی است. دکتر ماکان آریا پارسا دانش پذیران دوره های خود را توانمند می کند تا مسیر خوشبختی و موفقیت را بیابند. مثلا در دوره 25 راز موفقیت، شیوه های عالی و جالبی برای موفق شدن در همه زمینه ها به شما آموزش داده می شود و یا در دوره تسخیر قلب مشتری، صاحبان بیزینس ها، علاقه مندان به بازاریابی و فروش، کسانی که تجارت می کنند و یا علاقه مندان به این دوره به خوبی یاد می گیرند که چطور مشتریان را برای خرید محصولات یا خدمات مجاب کنند. در زیر دوره های ماکان آریا پارسا را به شما معرفی می کنیم.

ماکان آریا پارسا چه مشاغل و بیزنس هایی را راه اندازی کرده است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم سوابق شغلی مربی مورد نظر در آموزش ها و دوره هایی که ارائه می دهد تاثیر گذار است. در زیر برخی از سوابق شغلی و بیزنسی ماکان آریا پارسا را به شما معرفی می کنیم. ماکان آریا پارسا از سال 1388 که به صورت جدی و فعال وارد حوزه کارآفرینی و راه اندازی بیزنس ها شده است توانست مشاغل و کسب و کارهای زیادی را را اندازی کند.

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها